Aku resign hari ni

Perkara paling tak best dalam dunia pekerjaan adalah berhenti dari sesebuah company. Maklumlah kena buat surat resign dan perlu memgadap bos untuk disoal siasat. Sama seperti masa mula kita temuduga. Macam biasalah, bos akan tanya apa masalah kita tapi aku dah bertekat untuk RESIGN sebab ingin mencari peluang yang lebih baik. Walaupun usia ku dah 40 tapi still mempebaiki life aku..


14 February 2018 adalah hari terakhir aku bekerja di PC Label Sdn Bhd. Memanglah dulu berniat itulah last company aku bekerja sebelum back to business tapi kita ni just merancang tapi tuhan yang menentukan..

Work place yang sentiasa kemas..hihihi

                                          View dari luar..last shoot for memory...

                                                    Signboard yang akan menjadi kenangan..

Comments

Popular Posts